У Малдове забаранілі пуцінскую прапаганду "Расіі 24"

27.05.15 16:46 - Палітыка

Каардынацыйны савет па тэлебачанні і радыё Малдавіі прыпыніў на нявызначаны тэрмін рэтрансляцыю ў рэспубліцы расійскага тэлеканала "Расія 24".

Рашэнне аб гэтым прынята на падставе маніторынгу канала, які праводзіўся з 9 па 15 сакавіка 2015 года, паведамляе NewsOboz.org са спасылкай на "ТАСС".

Члены савета лічаць, што тэлеканал "парушыў Кодэкс аб тэлебачанні і радыё рэспублікі, Еўрапейскую канвенцыю аб правах чалавека, рэгламент ЦВК па правядзенні перадвыбарнай кампаніі і канстытуцыю Малдавіі".

У прыватнасці, выданне адзначае, што праблемы паўсталі з-за паказу дакументальнага фільма "Крым: шлях на Радзіму" і асвятленне якія прайшлі ў сакавіку выбараў кіраўніка Гагаузской аўтаноміі. На іх пераканаўчую перамогу ўжо ў першым туры атрымала Ірына Влах, якую падтрымала Партыя сацыялістаў Малдавіі якая выступае за інтэграцыю рэспублікі ў Мытны Саюз.

Па такіх жа прычынах былі аштрафаваныя тэлеканалы Prime, REN Moldova і RTR-Moldova, TV7, якія рэтранслююць расійскія праграмы.

Каментары